Sunday 💕

Hej alla fina!
Söndag morgon och klockan nĂ€rmar sig halv elva och jag ligger Ă€nnu under tĂ€cket och slöar. KĂ€nns redan att de kommer bli en riktigt lugn söndag. GĂ„rdagen var dock allt annat Ă€n lugn och  hĂ€ndelselös. Jag kickstarta dagen med ett bra pass pĂ„ gymmet och sedan fixade jag och Ronja ihop en god lunch. Senare pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ fixade vi till oss lite och drog  in till stan pĂ„ middag. Blev Jensens Beafhouse, maten dĂ€r Ă€r sĂ„ otroligt god Ă„ deras salladsbuffe Ă€r amazing! 😃  Vi spenderade nĂ„gra timmar dĂ€r med god mat och glass innan vi drog vidare. Eftersom köpenhamn kryllar av smĂ„ barer och krogar sĂ„ e de inte svĂ„rt att hitta nĂ„n. Vi valde denna kvĂ€ll en liten  öl bar nĂ€ra rĂ„dhuspladsen. Baren var liten och mysig och de tog nĂ„gra sekunder  sĂ„ hade vi fĂ„tt sĂ€llskap av trevliga danskar. Folk Ă€r sĂ„ sjukt mycket mera utĂ„triktad och trevliga i denna stad. Man pratar runt med alla  pĂ„ krogen och folk Ă€r pĂ„ riktigt nyfikna pĂ„ varifrĂ„n man kommer och sĂ„ vidare. Jag och Ronja blev Ă€ven  utmanade i ett spel  under kvĂ€llen och nĂ„gon sekund senare var vi helt inne i det. Efter att vi chillar pĂ„ baren fram till tvĂ„ tiden sĂ„ bestĂ€mde vi oss för att de var dags att tacka för oss och gĂ„ hem pensionĂ€rer som vi Ă€r😂😂😂 lite över tre slog jag huvudet pĂ„ dynan och sov som en stock! !!
Bjuder pĂ„ en bild som Ronja knĂ€ppte pĂ„ mig under middagen. Annars har jag inte sĂ„ farligt mycket nytt att berĂ€tta, praktiken har löpt helt ok, jag har varit pĂ„ shopping till Fredriksbergs center nĂ€r de var grand opening, jag har Ă€ven trĂ€nat en del och överlevt mitt första crossfit pass. Bra sĂ„! Hoppas alla ni har det bra och att ni fĂ„r en bra söndag! 😊
| |
#1 - - Robex Lundgren:

fin bild

Upp