19.08

Hej pĂ„ er! 😊 
Hur mÄr ni sÄ hÀr fredagen till Àra? SjÀlv kÀnns det hÀrligt med fredag i mina öron eftersom det betyder bara en arbetsdagar kvar efter ikvÀll! Har nÀmligen jobbat pÄ tvÄ jobb nu den senaste tiden sÄ Àr inne pÄ arbetsdag 8/9 idag. Inte mig emot för trivs sÄ tusans bra pÄ pargas jobbet sÄ det kÀnns inte ens som man Àr pÄ jobb! 
 
Förutom jobbat sĂ„ har jag spenderat en ledig dag pĂ„ borgbacken, shoppat i Åbo, varit pĂ„ kalas, övernattat i kasnĂ€s och umgĂ„tts med fina Nilla och Linnea! Riktigt bra augusti dagar med andra ord. SommarvĂ€dret har försvunnit och jag kĂ€nner att jag börjar vara redo för höst, skola,  rutiner och vardag! 😂 Jag Ă€r sĂ„ taggad inför hösten, eftersom det kĂ€nns som om den kommer vara sjukt spĂ€nnande med massa nya utmaningar. Förutom skolan sĂ„ kommer jag ha praktik pĂ„ FolkhĂ€lsan, resa till grannlandet och hĂ€lsa pĂ„ en vĂ€n, eventuellt minikrĂ€ftskiva, jobba pĂ„ sidan av studierna och dessutom Ă€r jag erbjuden jobb efter mina studier👍. KĂ€nns som om det kommer vara en massa program hela tiden!  Bra sĂ„!
 
Nu skall jag fixa ihop lite lunch och sedan dra ivÀg till jobbet.  Sköt om er !
Bjuder pÄ en bild frÄn förra veckansutfÀrd till Borgbacken. Hade inte varit dit pÄ fyra Är sÄ var riktigt kul att göra ett besök dit!
AllmÀnt | |
Upp