121216

Hej! 
Tolfte december idag så endast tolv dagar kvar till jul. Iik va spännande, jag är alltid som ett litet barn när julen närmar sig 😂 Dock saknas julkänslan ännu när det inte kommit snö ännu. Trots att julkänslan inte kommit ännu har jag så gott som inhandlat nästan alla julklappar redan.  Förutom jul shoppingen har jag bakat pepparkakor,  julstjärnor och druckit massa glögg. För två helgar sen var det glöggrundan med massa glögg och härligt sällskap och sedan fortsatte det med glögg kväll och balja badas. Bra så!
 
Förra torsdagen packade jag väskan och åkte hem till bromarf för en jobb vecka.  Helgen har bestått av jobb, frissa, gym och kvalitetstid med familjen. Vilket jag tycker att har varit otroligt skönt.  Känner att kroppen varvat ner och jag har njutit av att bara slöa och vila. Nu återstår några nätter på jobbet och sedan blir det att förbereda sig för examen. Kan inte klaga på läget just nu! 😋   
Frissa fredag 👌
Lång promenad i detta landskap 👌❄⛄
 
Det var ungefär det jag sysslat med den senaste tiden. Känns som om december månad varit otroligt mysig hittills och dessutom lugn så hoppas de fortsätter i samma anda! 
Kram! 
Allmänt | |
Upp