Livet just nu 👌

Hej! 
Hur mĂ„r ni? SjĂ€lv mĂ„r jag bĂ€ttre Ă€n bĂ€st söndagen till Ă€ra. Det Ă€r ju en tid sen jag bloggade sist. Jag har varit upptagen med en London resa, umgĂ„s med hĂ€rliga personer, familjen, sommaren, nytt jobb, livet helt enkelt! 😂 Dagarna rusar förbi och just nu kĂ€nns livet sĂ„ jĂ€kla bra! KĂ€nns som om jag somnar med ett leende pĂ„ lĂ€pparna varje kvĂ€ll! MĂ„ste erkĂ€nna att vĂ„ren varit otroligt intensiv med slutarbete,  jobb, osĂ€kerheten angĂ„ende lĂ€genhet m.m. och det kĂ€ndes som om jag höll pĂ„ att tappa bort mig sjĂ€lv lite i alla mĂ„sten.  Men nu har sommaren kört igĂ„ng och jag börjar kĂ€nna mig som mig sjĂ€lv igen 😂 HĂ€rligt med sommar! 
Ska sammanfatta den senaste tiden med nÄgra bilder
Åkte till London i slutet av maj med fiinaste Sonja.  Vi turistade,  Ät gott och mĂ„dde bra i fyra dagar.👍✈
Jag fĂ€rgade hĂ„ret i lite ljusare nyanser sommaren till Ă€ra!💇
Sista helgen i maj var jag pÄ företagsmiddag pÄ Äbo slott. En mycket annorlunda kvÀll angÄende bÄde maten och evenemanget. 
Sommarjobb nr 1 har Ă€ven kört igĂ„ng och jag trivs sĂ„ otroligt bra!  En solig och varm torsdag sĂ„ besökte vi sysilax blomtrĂ€dgĂ„rd!đŸŒčđŸŒžđŸŒ·
Blev bjuden pÄ mat en torsdag kvÀll av min favorit.  Vi bestÀmde oss för att Àta pÄ ett stÀlle som just öppnat pÄ gÄgatan i Äbo. Jag var mer Àn nöjd med maten och rekommenderar verkligen det!
Spendera en helg i bromarf med familjen . Under helgen besökte jag skata fe,  grillade hemma, möbleradera, motionera och besökte gymmet ! 👌 
I torsdags knĂ€ppte jag en selfie innan jag gick pĂ„ kaffe dejt med fiinaste Ronja! 💖👍
Idag har jag umgĂ„tts med min favorit.  Vi hade sovmorgon,  fixade lite ute,  lagade tacos och umgicks! 💋😍😚
 
Det var den senaste tiden i nĂ„gra bilder!  Ska försöka vara lite aktivare med bloggande sĂ„ det inte blir sĂ„n hĂ€r sammanfattningar igen😅😂 
Nu ska jag duscha,  förbereda morgondagen och krypa ner under tÀcket och sova!  GOD NATT! 
AllmÀnt | |
Upp