28.11.16

Hej!
Här har det ekat tomt en tid. Men det är ni väl vana med vid det här laget 😂 den senaste tiden har varit intensiv. Den har bestått av otrolig kaos med en stress nivå på max och ett evigt pirrande,  från att vara euforiskt lycklig. Låter maniskt men så är inte fallet!  I mitten av november började jag mitt jobbsökande for real. Det tog otroligt mycket tid, energi och det resulterade i att jag var otrevlig och sur samt inåtvänd  hahaha... Nja så illa var väl inte men det kändes så! Fick inte jobb, fick jobb,  fick ett jobb jag inte ville ha  osv. ... men plötsligt i kaoset dök det upp ett perfekt jobb för mig och jag vet inte riktigt hur men jag fick det !!!! Snacka om euforisk lycka den dagen! 
 
Förutom att jag har sökt jobb, har jag blivit ett år äldre, varit på dop, dragit en galen fylla på Apollo,  hängt med vänner och myst med pojkvännen och spenderat mycket tid i dragsfjärd, gratulerat min lillebror och ätit massa kakor och choklad och druckit glögg!  Sen senaste veckan har jag kunnat göra precis vad jag vill, sovit länge,  slöat och  varit ledig.  Härlig juletider må jag säga!  
Bjuder på några bilder från den senaste tiden! 
Åbo vyer 
Firade sista skoldagen med middag på Blanko och fina vänner. 
Fixat vardagsrummet i dragsfjärd och förberett inför julen! 
Allmänt | |
Upp