121016

Hej!  
Redan onsdag och dessutom den 12.10, hjälp vart far dagarna? 
Idag har jag åtminstone åstadkommit lite städning, skolarbeten, grupparbete, ansökningar, och inhandlat de första julklapparna.
 
Det är slutspurten kvar av studierna och om allt går väl kan jag kalla mig själv socionom YH i december. Har även kört igång med sista praktiken och jag ser verkligen framemot sex veckor på min praktikplats och att ha möjligheten att lära mig massor. Dessutom hade jag ett sånt otroligt flyt efter första praktikdagen, livet log helt enkelt. Kändes som om det var evigheter sen sist men berodde antagligen på att förra veckan var otroligt usel. Inget fungerade,  missförstånd,  bortkastad tid och besvikelser en efter en var förra veckans melodi. Tur har jag fina vänner omkring mig i åbo som rycker upp mig då det känns som om allt är emot en! 💕 Den här veckan har dock varit mycket mycket bättre!  Bra praktik, en arbetsdag,  chill med Sonja och Antonia, och jag har kunnat träna lite och mått allmänt bra! Dessutom kom världens härligaste pojkvän på besök igår en dag tidigare än planerat så bättre än så kan de inte bli. 
 
Ikväll ska vi åka till Ikea och kolla på lite skåp och hyllor. Sedan veckohandla och fixa nått gott och ta en lugn kväll! 
Kram 😍
Så här glad var jag på måndagen då första praktikdagen var undan! 
Allmänt | |
Upp