240916

Hej!  
Har lördagen börjat bra? Min har startat med 10 km powerwalk med mamma. Rätt nöjd över det med tanke på att ryggen inte riktigt samarbetat den senaste tiden. Det är ju en tid sen jag bloggat sist och under de här två veckorna har jag dragit på mig en helvetes ryggvärk om man får säga de rakt ut. För två torsdagar  sen vaknade jag stel med ryggvärk.  Att få på skor och sockor var den stora utmaningen och att sitta stilla längre än 20 minuter var en plåga. Nå efter en vecka med burana x massor,  några jobbturer,kräftskiva,  och en hög med deadlines så bokade jag igår äntligen tid till läkare.  Nu gäller det att överleva helgen bara .  På schemat idag står kaffedejt och träff med fina vänner!  😍 
 
Hoppas ni oxå har en bra helg!  Bjuder på två bilder från den senaste tiden. 
Förra lördagen var det kräftskiva som gällde. 
På torsdag åkte jag med Antonia på dagstrip till ekenäs höstmarknad och jag knäppte en selfie när vi pausade i halikko! 
Allmänt | |
Upp