Att starta dagen på ett bra sätt!

Hej! Hoppas ni sovit gott?  Själv sov jag så djupt som jag inte gjort på länge.  Gissar att det var gårdagens legday som tog ut sitt. 😂
 
Idag har jag börjat dagen med ett armpass på gymmet följt av lite strech.  Kroppen var stel och öm efter gårdagens träning så strech var obligatoriskt. Älskar verkligen att starta dagen effektivt i form av promenad eller gym. Känner mig full av energi resten av dagen och dessutom så somnar jag tidigt på kvällen.  Det är så otroligt viktigt att starta dagen bra både psykiskt och fysiskt.  Det finns de dagar jag vaknar och kroppen skriker sömn och det kanske är bättre att sova en timme till och äta en enorm frukost för att kika igång dagen .
 
Nu ska jag packa väskan,  och fixa mig och sedan dra iväg till skolan på grupparbete och föreläsning.
Ha en bra dag! Kram. 
 
Allmänt | |
Upp