Ny vecka!

Hej på er!
Hur har er vecka börjat? Min har börjat riktigt bra. Vaknade i morse i min favorit famn och otroligt utvilad efter 10 timmar sömn. Åt morgonmål i lugn och ro och stack sedan iväg till skolan på föreläsning fram till lunch. Efter lunchen stack jag till gymmet och pressade benen i 50 minuter. Fick inte riktigt något flyt under träningen men tog mig igenom passet ändå! 💦👍
Efter det blev det åter skolan ett varv med en hög böcker och kurser i yrkesetik och ledarskap. Spendera några timmar där och fick massor gjort. Härligt måste jag erkänna!  De där uppgifterna har stressat mig hela förra veckan och nu fick jag äntligen en ordentlig början på det!! 
 
Nu ska jag ta itu med den sista boken som ska skummas igen och sedan är det tack och god natt så jag orkar i morgon!  God natt! ❤ 
 
 
Allmänt | |
Upp