230217

Hej! 
Tänkte titta in här och uppdatera lite, är ju en tid sen sist...
Dagarna rullar på alldeles för fort, när blev det slutet på februari liksom?  Det var ju för nån dag sedan nyår, känns det som.  Anyway den senaste tiden har jag jobbat en del  (måste tillägga att jag går upp i arbetstid från och med april, vilket känns nice eftersom jag knappt varit på jobb då jag jobbat 75% nu), varit på bio x 2 , varit på långledigt i bromarf,  prövat på att surfa i Pyttis,  firat "alla hjärtans dag "dagen efter på bästa möjliga sätt m.m. Bjuder på tre bilder från den senaste tiden. 
 
Förra fredagen var vädret riktigt uselt så min favorit och jag hoppade in i bilen och styrde kosan mot Pyttis och Borgå.  Det blev surfing och besök till brunbergs chokladfabrik och ett snabbt ikea besök.  Mycket lyckad dag!  👌
Under långledigheten i bromarf passade jag på att göra ett besök till ekenäs närmare bestämt till frissan där min syster är på jobb. Med håret toppat och brynen fixade kände man sig som en ny människa då man lämnade salongen. 
Innan snöstormen bestämde sig för att dra in i åbo i går kväll så var det soligt och plus grader några dagar innan.  Jag passade på att tanka frisk luft och d-vitamin genom att promenera utomhus. På måndag eftermiddag traskade jag närmare 7 km i ett soligt åbo och passade på att ta föri över till andra sidan ån.
 
De var i korthet den senaste tiden. Nu till vad som komma skall. Om några timmar börjar mitt kvällsskift och sedan blir det tre dagar ledigt. I morgon anländer min syster till åbo,  och det blir shopping och fest på lördag.  Skall ordna lite examensparty /mys, nog för att det är två månader sedan jag utexaminerades men bättre sent än aldrig.  Lovar uppdatera efter helgen om hur veckoslutet gått. 
Ha en bra torsdag!  😘
Allmänt | |
Upp