Härlig söndag!

 Hej på er! 
Redan söndag,  vart for den här veckan riktigt?  Veckan har bestått av flera arbetsdagar, måste få tillägga att jag trivs som fisken i vattnet på jobbet!  Förutom jobb har det varit avskedsbrunch och dejt med fina vänner, träning och allt möjligt att annat som tagit upp min tid. 
 
Idag har jag i varjefall en ledig dag, började dagen efter 10 timmar sömn. Massor av kaffe och rejält morgonmål innan vi packade våra väskor och åkte till kasnäs.  Vi tog en kort promenad i det soliga vädret och sedan besökte vi simhallen.  Simmade 1 km innan de var dags för bubbelpool och bastu. Skön start på dagen! 
Påväg hem från simhallen stannade vi hos svärmor och svärfar på lunch. Så nu är tränings kvoten och matkvoten fylld för idag 😂 
Sån här söndagar gör verkligen gott för mig,  kroppen mår bra,  batterierna laddas och jag känner att energin kommer tillbaka.  Ny energi är verkligen vad jag behöver just nu. I morgon kör hälsolivet igång med regelbunden träning,  godis strejk och bättre kost så passar verkligen att ladda batterierna idag. Börjar hälsolivet efter en allt för lång paus, magen är svullen, muskelmassan minskat och kondition försvunnit. Att det dessutom är exakt 4 månader till rhodos resan gör att motivationen kommer krypande.  Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det framskrider efter nån vecka. 
 
Nu ska jag vila lite innan jag packar ihop mina grejer och åker till åbo! Ha en bra söndag allihopa! Kram 💋
Allmänt | |
Upp