Sista januari

Hej!  Januaris sista dag har kört igång. Jag började dagen med sovmorgon,  och sedan ett pass på gymmet. Försöker motivera mig till hälsoliv. Ibland löper träningen och  kosten på som ingenting och ibland så otroligt trögt. Hade efter två bra veckor med regelbunden träning,  ok kost en paus helg i veckoslutet.  Besökt nämligen Nådendalsspa med pojkvännen och hans familj.  Å vem orkar räkna kalorier när det handlar om stående bord och hotell frukost,  inte jag åtminstone 😂 Svårast har dock varit att återgå till rutinerna efter helgen.  Men får kämpa vidare så sötsuget försvinner igen. 
Annars då förutom att jag hängt på spa, har jag träffat fiina vänner i kimito och västanfjärd,  gått på bio, tränat och jobbat. Livet rullar på helt enkelt och jag är nöjd över situationen.
Nu skall jag packa väskan och åka iväg på kvällstur. Sedan blir det två dagar ledigt innan veckosluts jobb.
Kram!
 
Allmänt | |
Upp